Handelsbetingelser
1. Handelsbetingelser
1.1. Ved køb af produkter via lbk.eventii.dk accepterer du samtidig Lyngby Boldklubs cookie- og privatlivspolitik.
2. Priser
2.1. Alle priser er opgivet inklusive 25% moms og i DKK.
3. Billetbetingelser
3.1. Billetter kan købes på lbk.eventii.dk eller på kampdage i billetskuret ved klubhuset. Billetskuret åbner 2 timer før kampstart. Udebanebilletskuret åbner 1 time før kampstart og findes ved udebaneindgangen.
3.2. Alle billetter og sæsonkort skal være udstedt af Lyngby Boldklubs billetportal på: lbk.eventii.dk
3.3. Billetter accepteres kun med gyldig stregkode eller QR-kode og accepteres kun én gang. Det er ikke tilladt at kopiere eller på anden måde dublerer en billet.
3.4. Billetter der udstedes til en bestemt kategori hvor der kræves specifikke karakteristika, kan kun erhverves af personer der opfylder de specifikke karakteristika. Dette gælder kategorierne Børn u/14 år, Studerende og pensionister samt handicap/kørestol.
3.5. Billetter giver kun adgang til den angivne plads på billetten og i tilfælde af unummererede pladser til den anviste sektion på billetten. Lyngby Boldklub forbeholder sig retten til at tjekke billetten inden adgang til de specifikke sektioner.
3.6. Købte billetter kan som udgangspunkt ikke refunderes. Beløbet hæves umiddelbart efter købet og billetten sendes direkte til den angivne mailadresse. Bliver en kamp flyttet efter billetten er købt, er billetten fortsat gyldig til den pågældende kamp og kan ikke refunderes.
3.7. Bliver en kamp aflyst, udstedes der ikke erstatningsbilletter til andre kampe. Billetten bliver ikke refunderet. Dette gælder også hvis en kamp helt eller delvist bliver spillet uden tilskuere.
3.8. Hvis en billet bortkommes, skal du kontakte Lyngby Boldklub på kundeservice@lyngby-boldklub.dk der vil hjælpe med at genskaffe billetten såfremt den er købt online og kan findes i billetsystemet og henvendelsen sker i god tid før kampen. Under alle omstændigheder er Lyngby Boldklub ikke ansvarlig for bortkomne billetter.
3.9. Det er ikke tilladt at videresælge en billet til en højere pris end den er erhvervet. Der gøres opmærksom på, at det ifølge “Lov (2007-05-23 nr. 458) om videresalg af billetter til kultur- og idrætsarrangementer” er ulovligt at søge fortjeneste gennem videresalg af billetter.
3.10. Gæsten er til hver en tid selv ansvarlig for at holde sig opdateret om kamptidspunkt og evt. kampflytninger. Gæsten opfordres derfor til at holde sig opdateret på lyngby-boldklub.dk eller superligaens hjemmeside.
3.11. Et køb via lbk.eventii.dk forudsætter en accept af Lyngby Boldklubs privatlivspolitik. Den gældende privatlivspolitik kan findes på: lyngby-boldklub.dk/privatlivs-politik/
4. Nyhedsbrevsbetingelser
4.1. Dem der ifm. deres køb har givet samtykke til at modtage nyhedsbrev fra Lyngby Boldklub, vil løbende modtage mails fra Lyngby Boldklub i form af informationer og marketing.
4.2. Er der ikke oplyst en gyldig emailadresse, har Lyngby Boldklub ikke mulighed for at overholde sine forpligtelser og kan derfor ikke holdes til ansvar for manglende informationer. Det er derfor kundens ansvar at emailadressen er opdateret til enhver tid.
5. Abonnementsbetingelser
5.1. Sæsonkort kan kun købes gennem abonnement med betaling på års- eller månedsbasis.
5.2. Sæsonkort udstedes som udgangspunkt kun digitalt.
5.3. Sæsonkort giver adgang til alle Superliga og pokalkampe på Lyngby Stadion.
5.4. Lyngby Boldklub er ikke ansvarlige for antallet og placeringen af kampene. Sæsonkortholdere kan derfor ikke rejse krav om erstatning eller modtage tilbagebetaling, såfremt de ikke kan komme til en kamp.
5.5. Sæsonkort skal medbringes fysisk eller digitalt og accepteres kun med gyldig streg/QR-kode. Kortet skal derfor kunne læses af vores scanner ved indgangen for at give adgang til Lyngby Stadion. Hvis skærmen på telefonen er ødelagt/fyldt med skrammer, er det sæsonkortholderens ansvar at kunne fremvise sæsonkort på anden vis. F.eks. ved printet kort. Kan kortet ikke scannes henvises sæsonkortholderen til billetskuret hvor man vil modtage en erstatningsbillet, såfremt der stadig er ledige pladser på stadion.
5.6. Sæsonkort giver kun adgang til den angivne plads på kortet og i tilfælde af unummererede pladser til den anviste sektion på kortet. Lyngby Boldklub forbeholder sig retten til at tjekke billetten inden adgang til de specifikke sektioner.
5.7. Sæsonkort er ikke personlige og kan derfor udlånes til andre personer. Dette sker på kortholders eget ansvar. Det er således også kortholders eget ansvar at der ikke sker misbrug ved udlån. Kort der er udstedet til en specifik kategori, skal personen der låner kortet leve op til de specifikke karakteristika for at kunne låne kortet.
5.8. Sæsonkort der udstedes til en bestemt kategori hvor der kræves specifikke karakteristika, kan kun erhverves af personer der opfylder de specifikke karakteristika. Dette gælder kategorierne Børn u/14 år, Studerende og pensionister samt handicap/kørestol. Disse karakteristika skal være opfyldt i hele sæsonkortets løbetid. Det er sæsonkortholderens eget ansvar at opdatere/ændre sæsonkorttype såfremt man ikke længere han opfylde de pågældende karakteristika. F.eks. når man ikke længere er studerende. Lyngby Boldklub forbeholder sig retten til at lave stikprøver ved indgangen på Lyngby Stadion for at sikre at de pågældende karakteristika opfyldes.
5.9. Betaling foregår udelukkende via betalingskort eller MobilePay. Første betaling falder samme dag som ordren gennemføres. Dvs. købes sæsonkortet f.eks. d. 31. marts vil første betaling falde den dato. Alle betalinger vil i dette tilfælde falde d. 31. i hver måned.
5.10. Bliver betalingerne afvist pga. ikke gyldigt betalingskort eller hvis der ikke er tilstrækkeligt med penge på kortet, vil dit sæsonkort blive blokeret indtil en betaling går i gennem. Det vil ikke være muligt at komme ind på Lyngby Stadion når et sæsonkort er blokeret. Det er sæsonkortholderens eget ansvar at betalingerne bliver overholdt. Lyngby Boldklub A/S tilbagebetaler ikke missede kampe pga. manglende betalinger.
5.11. Sæsonkort købt med abonnement har en bindingsperiode på 6 måneder fra købsdatoen.
5.12. Opsigelsesperioden er løbende måned + 1 måned efter endt bindingsperiode. Opsigelse skal sendes via mail til kundeservice@lyngby-boldklub.dk
5.13. Returretten frafalder ved købet, da kortet er gyldigt straks efter købet.
5.14. Køb af sæsonkort kan ikke refunderes.
5.15. Sæsonkort skal fornyes før hver sæson. Sæsonkortholder kan i en given periode ønske samme placering som i den forrige periode. Lyngby Boldklub er ikke forpligtet til at udstede samme placering. Fornyes kortet ikke indenfor den givne fornyelsesperiode, udbyder Lyngby Boldklub placeringen til offentligt salg.
6. Ordensreglement
6.1. Ved køb af billet eller sæsonkort acceptere du samtidig med det til enhver tid gældende fælles udstedte ordensreglement for Lyngby Stadion – lyngby-boldklub.dk/ordensreglement/
6.2. Der accepteres samtidig de til enhver tid gældende bødestraffe for overtrædelse af Ordensreglementet.
6.2.1. Forbudt af forcere hegn eller gå på banen – afgift 10.000 kr
6.2.2. Forbudt at besidde fyrværkeri/pyroteknik – afgift 5.000 kr
6.2.3. Forbudt at benytte fyrværkeri/pyroteknik – afgift 5.000 kr
6.2.4. Forbudt af kaste genstande på station – afgift 5.000 kr
6.2.5. Ophold forbudt på station for karantæneramte – afgift 5.000 kr
6.2.6. Forbudt af benytte maskering på stadion – afgift 5.000 kr
6.3. Lyngby Boldklub forbeholder sig retten til at afvise eller udvise personer med gyldig billet eller sæsonkort, hvis personen har karantæne, ikke overholder Lyngby Boldklubs ordensreglement eller på nogen anden måde udgør en sikkerhedsrisiko. Afvises eller udvises personen, kan billetten/sæsonkortet ikke refunderes.
6.4. Lyngby Boldklub forbeholder sig retten til at henvise gæster på Lyngby Stadion til andre pladser, hvis det kræves for at kunne opretholde afviklingen af eventet. Dette giver ikke gæsten mulighed for at rejse krav om erstatning eller tilbagebetaling.
7. Faktura
7.1. Når du har handlet på Lyngby Boldklubs Billetportal, modtager du en mail med de varer, du har bestilt, dine personoplysninger samt leveringsadresse. Når vi har behandlet din bestilling, vil du sammen med din ordre få medsendt en original faktura som samtidig fungerer som dit købsbevis.
8. 14 dages fortrydelsesret
8.1. I henhold til lov om visse forbrugeraftaler §18 stk. 2 nr. 12 er køb af billetter og sæsonkort ikke omfattet af fortrydelsesretten.
9. Betalingsmåder
9.1. Lyngby Boldklubs Billetportal modtager betaling med følgende kort:
9.1.1. Visa/Dankort
9.1.2. Visa Electron
9.1.3. Mastercard
9.1.4. MobilePay
9.2. Bemærk at det kun er muligt at betale med Dankort, såfremt der er tale om et VISA-Dankort.
9.3. Fra 1. oktober 2011 må betalingsmodtageren/Lyngby Boldklubs Fanshop viderefakturere gebyret fra alle internationale kreditkort til forbrugeren. Det gælder både dansk og udenlandsk udstedte Internationale kreditkort. Dette er f.eks. Mastercard, Visa, Diners, American Express, Visa Electron og Maestro m.fl.
9.4. Et dansk udstedt internationalt kreditkort vil pålægges gebyr på minimum 0,75 % af købssum
9.5. Et udenlandsk udstedt kreditkort vil være pålagt gebyr på minimum 1,5 % af købssum
9.6. Gebyret dækker den faktiske pris, vi, som butik, betaler for at få indløst kortbetaling hos udbyderen.